עיצוב לוגו

מה הקשר בין עיצוב לוגו להצלחת העסק?

הלוגו הוא הפנים של העסק שלכם וכן, מטרת הלוגו היא לייצר זהות ייחודית לעסק שלכם. לוגו טוב מעביר את חזון העסק שלכם והוא בעצם הבסיס לתחילת המיתוג של העסק.

יש לא מעט מחקרים שמראים שהרושם הראשוני הוא חשוב מאוד, ואף אפשר לומר  – קריטי. יותר ממחצית מהצרכנים נוטים להיות נאמנים למותג אותו רכשו בפעם הראשונה. כך שלוגו יכול לייצר השפעה חיובית ראשונה וכזו שתהיה מתמשכת על קהל היעד שלכם.

אז אם אתם רוצים להקים עסק מצליח – הנה כמה סיבות שיסבירו לכם איך עיצוב לוגו מקצועי חשוב להצלחת העסק שלכם.

הלוגו בונה אמון בעסק שלכם

תארו לעצמכם שנתתם לילד בין 4 לעצב לכם לוגו. פשוט כך. ואין ספק שהילד חמוד בטירוף אבל בכל מה שקשור לעיצוב? מממ.. קצת פחות מוכשר. אז הוא קשקש לכם איזה משהו, וזהו, זה הלוגו שלכם.
האם הוא משדר אמינות, מקצועיות? האם הוא נראה כמו לוגו של חברה טובה? אז ברור לנו שלא. לכן, חשוב לפנות למעצבים, לראות עבודות, ולדאוג שהלוגו ישדר אמינות ומקצועיות. לוגו מקצועי ומעוצב מאפשר לקבל היעד שלנו לרכוש אמון ראשוני במותג שלנו. וכשיש את האמון הזה – מתחילה להיסלל הדרך להצלחת העסק.

הלוגו נותן לעסק שלכם זהות

הלוגו של העסק מאפשר לתת לו שם, זהות, ייחודיות. גם אם יניחו לפניכם לוגו של עסק שלא ראיתם מעולם, סביר להניח שתוכלו לנחש מהו סוג העסק ומה הוא רוצה לשדר. תוכלו לעשות זאת לפי צבעי הלוגו, שם המותג, הסלוגן, הצבעים וכו, שהרי כל אלה מסמלים את ערכי העסק. כך שיש לעסק שלכם 'פנים' משלו.

הלוגו מפריד את העסק שלכם מהעסקים המתחרים

לוגו טוב צריך להיות שונה מהעסקים שדומים לו, כדי שייצר בידול וייחודיות ולא "יבלע" בין השאר. לכן, שימו לב שלא מומלץ לבחור לוגו מתוך תבניות של לוגואים קיימים שעליהם מתבצעים רק שינוי של שם העסק וצבעי המותג. חשוב לבחור בחברה שתייצר עבורכם לוגו ייחודי, ומעוצב אישית, בהתאם להנחיות שתתנו להם.

אם אתם מחפשים עיצוב לוגו לעסק כדאי שתדעו שכיום ישנן חברות שמציעות עיצוב לוגו מקצועי במחירים משתלמים. כך שלוגו איכותי ממש לא חייב להיות יקר. אז אם אתם כבר יודעים מה השם של הלוגו שלכם ומה אתם רוצים שיופיע בלוגו שלכם, תוכלו לעצב לוגו במחיר מוזל, על ידי הכוונה שלכם ללוגו הדרוש לכם.

וכמובן, כדאי גם לבדוק חבילת מיתוג מתאימה שתכלול עיצוב של כרטיס ביקור, עיצוב דף לוגו לעסק, חתימה ממותגת למייל ועיצוב דף לוגו וקאבר לפייסבוק. כל אלו מתבססים על שפת המותג שלכם, וחשוב שתהיה התאמה ביניהם. כך תוכלו לשדר מקצועיות ואמינות ולייצר קרבה עם קהל היעד שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *