מדריך לקידום אתרים בגוגל

מדריך לקידום אתרים בגוגל – מה צריך כדי לקדם את האתר שלכם בעצמכם?

קידום אתרים אורגני היא טכניקת הפרסום המובילה באינטרנט כיום, לפחות בעיני רוב משווקי האינטרנט וחברות הפרסום בשוק. קידום אורגני בגוגל מורכב ממאות פרמטרים המשפיעים על ציון האיכות של האתר שלכם והעמודים הפנימיים בו, מה שקובע בסופו של דבר את המיקום שלכם ביחס לאתרים אחרים במנוע החיפוש בגוגל. כמובן שזה הרבה יותר מסובך ממה שזה נשמע ולכן מקדמי אתרים דורשים אלפי שקלים בחודש עבור שירותי קידום. בין אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בעצמכם או לעבוד בתחום תצטרכו לקרוא איזה מדריך לקידום אתרים ו/או להשתתף בקורס קידום מקצועי.

אספקטים שונים המשפיעים על הקידום האורגני בגוגל:

  • שליטה בHTML, תגיות מטא ועבודה עם מערכות ניהול תוכן שונות כמו וורדפרס, ג'ומלה, וויקס ועוד.
  • תוכן – התוכן הוא קריטי בכל הליך קידום. חברת הקידום תדאג לכם לתוכן לתוך האתר שלכם וכמובן כתיבת מאמרים שונים לפיזור ברחבי הרשת כדי לקשר מהם לאתר שלכם.
  • בניית קישורים – קישור בין עמודים פנימיים באתר שלכם וכן פיזור מאמרים ברשת לצרכי בניית קישורים הממליצים על האתר שלכם. התחשבות בתמהיל קישורים טבעי.
  • עיצוב ומבנה האתר – גם אם המקדם הוא אינו מעצב גרפי מן הסתם, הרי שהוא צריך לדעת לשלוט במערכת התוכן לשפר את העיצובים השונים בה, אפילו בעזרת מעצב פרילנסר שעובד עמו.
  • שיפור ביצועי האתר – שיפור מהירות הטעינה של האתר, אופטימיזציה של תמונות, בחירת אחסון טוב לאתר ועוד.
  • העשרת תכנים באתר באמצעות סוגי תכנים נוספים. העלאת אחוזי המרה ושיפור חוויית המשתמש באתר.
  • ביצוע מחקר מילות מפתח ובחירת הביטויים הנכונים לקידום.
  • שימוש בכלי אנליטיקס וכלי קידום אתרים שונים.
  • ועוד…

מה צריך כדי לקדם אתר בגוגל בעצמכם?

קידום אתרים דורש משאבים, זמן והרבה עבודה. אם משהו מאלה חסר לכם ואתם לא יכולים להשלים אותו על ידי גורם אחר הרי שיהיה לכם קשה מאוד לקדם אתר בגוגל, בוודאי בתחום תחרותיים יותר. צריך סבלנות, עבודה סיזיפית וכמובן הכשרה מקצועית. שימוש בשיטות מתחכמות או מלוכלכות בניסיון לקדם אתר במהירות בגוגל יגרום לגוגל להעניש את האתר ויהיה קשה לנקות את המוניטין שלו לאחר מכן.

לסיכום; אנו ממליצים לכם בחום לקרוא מדריך לקידום אתרים, להשתתף בקורס לקידום אתרים וללמוד המון מקריאת מאמרים וצפייה בסרטונים באינטרנט כי יש הרבה חומר נהדר ומקצועי שאפשר ללמוד ממנו. לגבי מה נכון יותר ומה פחות זה תלמדו לאורך הזמן ועם הניסיון שתצברו תוכלו לשפר את עבודת הקידום שלכם. לכן אומרים שלניסיון אין מחיר. בתחום הקידום האורגני זה בהחלט כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *