3 טיפים ליישום פריוריטי נכון ויעיל

מערכת פריוריטי

מערכת פריוריטי (Priority) היא מערכת ERP מקיפה למנהלי ארגון, ולארגונים בפרט. למעשה, מדובר במערכת מחשוב לכל דבר, אשר מסכמת את כל הפעילות של הארגון – הן מבחינה פיננסית, והן מבחינה לוגיסטית. זה נשמע מאוד "פשוט", אבל תאמינו שמדובר במערכת הרבה יותר מורכבת שמכילה אין סוף נתונים חשובים על הארגון. אז לאחר שהבנו מהי בעצם מערכת פריוריטי, כעת הגיע הזמן להבין מהם שלושה הטיפים הטובים ביותר.

השתמשו במערכת המסופונים החכמה

גם אם זה נשמע לכם קלישאתי – הכל מתרחש מהנייד. כאשר אנחנו מדברים על התנהלות חכמה ופשוטה, נרצה להשתמש במערכת המסופונים בזכות ההתממשקות שלה עם הנייד. בכך, נוכל לאגד את כל המידע והשינויים בארגון במקום אחד כמו: משלוחים ללקוחות וחתימות אישור, נציגי שטח ופעילותיהם, מוצרים, ועוד. מערכת מסופונים תדע לייעל את ניהול הארגון בצורה הנכונה והטובה ביותר. לפיכך, הטיפ הראשון – השתמשו במערכת המסופונים ונצלו אותה כראוי.

נהלו את המשימות שלכם במערכת ERP

בארגון גדול או בינוני ישנם כמויות מטורפות של משימות, המשימות יכולות להיות פשוטות, או מורכבות. הרבה פעמים בארגון ישנם משימות שלא מעודכנות כראוי, ולפיכך השימוש במערכת ERP אידאלית יותר. לפיכך, במטרה לייעל את כל התהליך ולהבין מה נכנס, מי עושה מה, ומהו הסטטוס המיידי, רצוי להשתמש ברכיב המשימות הפנימי במערכת ERP בצורה נכונה.

השתמשו בצורה נכונה בניהול ההכנסות

בכל מערכת ERP מקצועית ישנו רכיב אשר משקף לנו את התמונה הגדולה – מהם ההכנסות השנתיות של החברה. השתמשו באלמנט זה בצורה נכונה, בצעו השוואה לעומת נתונים ישנים יותר. לדוגמא: תוכלו להצליב את ההכנסות של שנת 2018, לעומת 2019 ולקבל תמונה היכן אתם עומדים. למעשה, באמצעות פיצ'ר זה, תוכלו לדעת האם אתם בירידה, או בעליה מתונה, ומה גורם לה. ולעיתים, הנתונים האלה מגלים לנו האם קיים מחדל, או סיכון מסוים בארגון.

לסיכום

מערכת ERP מכילה הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים, החברה שאחראית על תחזוקתה יכולה להתאים את המערכת לצרכי הארגון ולשמש כפתרון אידאלי וחכם. מערכת ERP, נועדה גם להפקת דוחות שנתיים, ניהול מערכות מידע ומסחר, ומספקת ייעוץ מקיף לחברות וארגונים ברמת הנתונים הפרקטיים. במאמר זה, פירטנו לכם שלושה טיפים מצוינים לשימוש נכון במערכת פריוריטי.

קראו על: מערכות של בינה עסקית

שתפו עם חברים!

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

תובנות לגבי הגדלת והקטנת חזה

כמומחית בתחום הכירורגיה הקוסמטית, אני מספקת תובנות חשובות לגבי ההיבטים החיוניים של הליכי הגדלת חזה והקטנת חזה. הליכים אלה, שמטרתם לשפר או להקטין את גודל

דילוג לתוכן