Skip to content
דף הבית » סרטון תדמית לעסק – ככה מוכרים עסק בימינו

סרטון תדמית לעסק – ככה מוכרים עסק בימינו

  • by

היום זה כבר לא מספיק לפרסם את העסק באמצעות מודעות פרסום או שלטי חוצות, היום אנחנו צריכים קצת יותר מזה, התחרות בין עסקים, גם בשוק המקומי, גם בשוק הבינלאומי, גם אל מול עסקים וירטואליים, הופכים את הצורך לעבוד בצורה מקיפה יותר בכל הקשור לשיווק ופרסום, להרבה יותר משמעותית.

זו הסיבה שלא מעט עסקים בוחרים להשתמש באופציה של הפקת סרטון תדמית לעסק. סרטון שנועד להבליט את פעולותיו של העסק, הניסיון והמקצועיות שלו, סרטון שאמור להציג את העובדים בעסק, מוצרים ושירותים שלו. בצורה כזו קל יותר לחשוף בפני קהלים חדשים את המהות שלו וכן לשמר קהל ותיק.

הפקת סרטון תדמית נעשה כמובן בעזרת חברות שמתמחות בכך, חברות שיש להן את הציוד הנדרש לצורך הפקה והכנה, חברות שיש להן את האמצעים בשביל להכין סרטים כאלה בהתאם למה שהעסק צריך, כלומר בטכנולוגיה המתקדמת יותר. את השלב השני של הפצת הסרט, העסק כבר יעשה בעצמו דרך מערך שיווק, פרסום ויחסי ציבור.

מה צריך להכיל סרטון תדמית לעסק

סרטון תדמית לעסק אמור להיות מבוסס על מספר אלמנטים.

ראשית, הוא צריך להיות מבוסס על אנשי העסק. לא יכול להיות שסרטון על עסק לא יציג את אנשי העסק. רצוי מאוד שהוא יציג את כל השכבות, מהנמוכות ביותר ועד הגבוהות ביותר. כך הצופים יוכלו להכיר ולהתרשם מכל העובדים במקום. 

שנית, הוא צריך להציג את המוצרים והשירותים של העסק. הרי בסופו של דבר, זו התדמית של העסק, זה מה שהעסק מוכר. הוא לא מוכר את השם והוא לא מוכר את העובדים, הוא מוכר את המוצרים והשירותים שהוא מייצר ומשווק, לכן יש חשיבות גדולה שאלה יהיו בסרטון.

שלישית, רצוי מאוד שהסרטון יהיה מבוסס על דברים מהעבר ומהווה, זאת על מנת להמחיש שיש לעסק היסטוריה, שיש לו עבר משמעותי וכמובן שהוא קשור כך או אחרת להווה של החברה. זה נכון בפרט אם מדובר בעסק ותיק, שכן אז ההיסטוריה יכולה למכור אותו לא פחות מהעתיד שמבקשים לייצר עבורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן