Skip to content
דף הבית » הפקת סרט תדמית – כיצד עושים את זה נכון?

הפקת סרט תדמית – כיצד עושים את זה נכון?

  • by

לכאורה, כשאנחנו חושבים על הפקת סרטי תדמית, אנחנו נוטים לחשוב שמדובר בעניין הרבה יותר פשוט וקל מאשר הפקת סרט רגיל, עלילתי או כל סרט אחר. אומנם מדובר בסרט קצר יותר וקהל הצופים שאמור לצפות בו, סביר להניח שהוא מצומצם יותר, אך אין זה אומר שהפקת סרט תדמית דורש מאיתנו פחות עבודה והתייחסות הרבה יותר קלילה מאשר סרט רגיל.

נתחיל מהבסיס, כשאנחנו מעוניינים להפיק סרט תדמית, אנחנו צריכים לחשוב תחילה, מה המטרה שלנו. האם אנחנו רוצים לפנות לקהל שמכיר אותנו, לקהל שלא מכיר אותנו, האם אנחנו פונים ללקוחות רגילים, משקיעים, תקשורת, יחסי ציבור. למי בעצם אנחנו פונים באמצעות סרט זה? 

אחרי שאנחנו חושבים עבור מה אנחנו עושים את זה, אנחנו צריכים לאסוף את החומרים המתאימים, בין אם זה על החברה, על העובדים שלה, על מוצרים ושירותים שהיא מציעה, ועוד. החומר ישמש אותנו בסיס להפקת הסרט, בין אם זה בהקשר של בניית תסריט, סיפור ובין אם זה בכל מה שקשור למקומות צילום, אפקטים ועוד. גם סרט תדמית צריך שיהיה לו תסריט ברור, היכן הוא מתחיל והיכן הוא נגמר, מה אנשים יאמרו בו ועוד.

אחרי שאוספים את כל החומרים ויוצרים את הסרט על הנייר, יש להתחיל ולצלם אותו, יש להפיק אותו על מנת להפוך אותו לדבר ממשי. כמובן שכל התהליך עד כה ובוודאי משלב זה, חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע. אנחנו לא נעשה את זה בעצמנו אלא נשכור גורמים מקצועיים שיהיו מסוגלים לבצע את העבודה.
מה אנחנו צריכים לדעת על תהליך ההפקה

כאמור, מי שאמון על התהליך הם אנשי מקצוע שאמורים להכיר את החומרים, להכיר אותנו וכמובן להתמחות בהפקת סרטי תדמית.
התהליך עצמו לא אמור לקחת זמן, תלוי באורך הסרט וכן במה שאנחנו רוצים להציג במהלכו. חשוב שאנחנו נקבע מראש היכן אנחנו רוצים להציג אותו, באיזה פורמט וכמה זמן הוא אמור להימשך.
תהליך ההפקה כולל את כל מה שמתרחש בזמן הצילומים ובסיומם, עם שלבי העריכה. בסוף התהליך אנחנו אמורים לראות את הסרט גמור ומושלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן