לא מעט יצרנים ומשווקים מבקשים למכור את המוצרים שלהם דרך הפלטפורמה של אמזון. הרעיון מוכר לכולם והוא די פשוט, הם נרשמים לאמזון ומשלמים לאתר בשביל שיוכלו לפרסם את המוצרים שלהם, וכך כל גולש בכל העולם יכול לראות, כשהוא מחפש מוצר מסוים, מה הם מוכרים ובאיזה מחיר הם מציעים אותו.
בשביל שהגולש יוכל להתרשם מן המוצר ולהחליט לרכוש אותו, הרי שיש צורך שהוא יופיע באתר בצורה ברורה. לשם כך בדיוק יש מה שמכונה, צילום מוצרים לאמזון. מדובר על קטגוריית צילום ייחודית אשר מאפשרת לנו להשתמש בשירותיו של צלם מקצועי בשביל שיבצע עבורנו צילומים של מוצרים ברמה הגבוהה ביותר שיש.
כאן אנחנו צריכים לזכור שתי נקודות בהקשר זה. ראשית, גולשים מתרשמים יותר מתמונות מאשר ממלל. לא משנה אם מדובר בעיתונות הכתובה, אתרי אינטרנט, ספרים או כל דבר אחר. בוודאי כשמדובר על מפרט של מוצר אותו הם מבקשים לרכוש. לכן יש חשיבות לאופן בו אנחנו נצלם את המוצרים שלנו ונציג אותם בתמונות לקהל הגולשים באתר. דוגמאות לצילום מוצרים לאמזון תוכלו לראות בקישור זה…
שנית, בסופו של דבר, אתר כמו אמזון כולל אלפי ועשרות אלפי משווקים. אנחנו נמצאים בתחרות קשה מול כולם. אם הגולש יראה תמונה של מוצר אצל משווק אחר אשר מתאימה לו יותר, יש סיכוי סביר שהוא יעדיף לרכוש אצלו ולא אצלנו. מה זה אומר? שאנחנו חייבים לספק לו תמונות ברמה גבוהה, כמובן אמיתיות לגמרי, בשביל שהוא יתרשם מן המוצר שלנו ויקנה אותו.
לשם כך, ניעזר בצלם מקצועי שיש לו מצלמות ברמה גבוהה, לשם כך אנחנו נבצע מספר סשנים של צילומים, נערוך את התמונות הטובות ביותר ונבחר מתוכן רק את אלו שבאמת מציגות את המוצר כפי שהוא.
מן הסתם, לצד המוצר אנחנו נספק טקסט כתוב ברמה גבוהה, בשביל שהגולש יכיר את המפרט של המוצר שלנו מא' ועד ת'. בצורה כזו הוא יוכל לבחון את כל השיקולים לרכישת המוצר שלנו על פני רכישת מוצר של גורם אחר.
אך כאמור, כל דבר מתחיל ונגמר באופי ובאיכות הצילומים של המוצרים שלנו.