אחת לכמה שנים גוגל מבצעים עדכונים חשובים באלגוריתם על מנת להתאים את הליך הקידום לרוח התקופה. כך למשל שינויים שונים וחשובים שנכנסו בשנים האחרונות לתוקף ונמצא כי חברות קידום רבות כבר מתחילות לעבוד לפיהן דרך קבע עם כל לקוח שלהן. גם לכם, בין אם אתם מקדמים את האתר שלכם באופן עצמאי או שאתם מקדמי אתרים במקצועכם, רצוי שתשימו לב לשינויים ולדגשים החשובים מהשנים האחרונות.
איכות הקישור ולא הכמות:
אחד השינויים היותר גדולים שנעשו בקידום האורגני של היום לעומת הקידום האורגני בעבר היא שינוי בדפוס בניית הקישורים לאתר שאנו מקדמים. כך למשל כיום מנועי החיפוש מעדיפים קישור אחד איכותי על פני עשרות או מאות קישורים פחות איכותיים. במילים אחרות, קישור אחד איכותי מאתר מוכר, סמכותי, וותיק ומוביל יכול לספק לכם הרבה מאוד נקודות זכות בקידום האתר, משהו שיכול להיות שווה למאות קישורים מאתרים פשוטים בעלי סמכות נמוכה.
חשיבות התוכן באתר:
התוכן מאז ומתמיד היה חשוב אך כיום ישנם סוגים שונים של תוכן כמו תמונות, ווידיאו ואודיו שגם הם חשובים בכל אתר כיום. גיוון התוכן באתר חשוב הן לתפעול טבעי ושוטף של האתר בעיניי מנועי החיפוש והן כתרומה לשיפור חוויית המשתמש באתר. הקפידו על תוכן איכותי ומסודר וכן היררכיה ברורה של ביטויי המפתח המקודמים לכל עמוד על מנת שלא תהיה התנגשות של אופטימיזציה בין עמודי האתר.
פלטפורמות מומלצות לקידום:
אנשים חושבים שמומלץ לקדם אתרים רק בוורדפרס אולם את גוגל לא מעניין על איזו פלטפורמה בנוי האתר שלנו כל עוד הוא מספק חוויית משתמש טובה ואיכותית ללקוח. לכן אם אתם נתקלים בפלטפורמות שקיבלו שם רע לאורך השנים, הרי שכיום עם מרביתן אפשר לעבוד ולקדם את האתר ככל פלטפורמה אחרת.![computer-767776__340[1]](http://devices.co.il/wp-content/uploads/2017/07/computer-767776__3401-300x200.jpg)
חשוב לבדוק שהפלטפורמה מונגשת לציבור הרחב ככל שניתן ולא אתם עלולים למצוא את עצמכם בחיפוש אחר שירות הנגשת אתרים שיוביל אתכם לעלויות גבוהות ממה שציפיתם, מומלץ להתייעץ עם המתכנת ולבדוק עד כמה הפלטפורמה איתה הוא עובד מותאמת לנגישות וכמה תעלה עבודת השלמה להנגשת האתר במלואו
רשתות חברתיות ושיתופים:
לאורך השנים האחרונות התפתחו באופן משמעותי הרשתות החברתיות והעשירו את העולם שלנו בכך שניתן להתחבר לאנשים שונים בתחומי עניין דומים לשלנו בקלות ומהירות. כמו כן ניתן לשתף תוכן לחברינו ולהמליץ על מקורות שונים ברשת למה שאנו חושבים שעשוי לעניין/להצחיק/להועיל למעגל החברים שלנו. לכן כיום מומלץ שבכל אתר יהיו כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות, דבר שעשוי לסייע משמעותית לא רק לקבלת תנועה בחינם לאתר אלא גם לקידום האורגני של האתר.