פריוריטי

מתי כדאי להשקיע בקידום אורגני ומתי בממומן?

קידום אתרים אורגני כבר ידוע כחלק חשוב בשיווק העסק, המוצר , החברה המותג – או כל אלמנט שתבחרו. הקידום נחשב חלק חשוב באסטרטגיית השיווק שלכם, ולכן חשוב שתהיו חלק ממנו בין אם מדובר בקידום דרך חברה לקידום אתרים, ובין אם מדובר בקידום שתבצעו בעצמכם.

בכל הנוגע לקידום ברשת, ישנן כיום שתי שיטות מרכזיות שבאמצעותן מקדמים אתרים, דפי פייסבוק ועסקים שונים בגוגל. השיטה הראשונה היא קידום אורגני והשיטה השנייה היא קידום ממומן. לכן יש לבחור בשיטת הקידום המתאימה ביותר לכם. אז מתי כדאי להשקיע בקידום אורגני ומתי בממומן? המומחים של חברת marketpro עונים.

לפני הכל – מהו קידום אורגני?

קידום אורגני, הלוא הוא ה SEO, הוא קידום אתרים ברשת שמבוסס על מילות מפתח נכונות שמקדמות את העסק שלכם במנוע החיפוש גוגל. הקידום אינו שיטת שיווק ישירה, והיא איטית יותר מקידום ממומן ויש להשקיע בה צת יותר בעבורה. הקידום מבוסס בעצם על התוצאות הטבעיות (אורגניות) בגוגל שמסנן ומקדם תכנים איכותיים ברשת. הקידום נעשה עם הרבה השקעה לטווח הארוך הן שלכם והן של המקדם, ולכן ישנם בעלי עסקים רבים שמסכמים עם חברות קידום אתרים על רייטנר שבו יקודם העסק בתקופה ארוכה יותר.פרילנסר - עבודה נכונה עם רשתות חברתיות

עוד חשוב לדעת כי קידום אורגני הוא השקעה שאת פירותיה קוצרים במועד מאוחר יותר מקידום ממומן, אך לעיתים הקידום בשיטה זאת אפקטיבי יותר וזאת בשל כך שהלקוחות הפוטנציאלים נחשפים לתכנים איכותיים ואותנטיים יותר שהאתר והעסק שלכם מספקים.

אז מתי כדאי להשקיע בקידום אורגני?

קידום אורגני, שדומה גם לתחום של ניהול מוניטין באינטרנט, מתאים לעסקים שרוצים לבצע פעולות אסטרטגיות מתונות ולבנות תשתית טובה לקידום מסוג זה. הקידום מתאים כאשר יש לכם זמן ואינכם רוצים 'להפציץ' את הרשת במסרים, אלא להישאר הצד המתון יותר בפרסום שמטפטף את המסרים לאט. עם זאת, חשוב לדעת שהתוצאות של הקידום נראות ובסופו של דבר דרך מסת הלקוחות והפניות אליכם שגדלה בעקבות קידום אורגני.

בנוסף קידום מסוג זה מתאים גם לאנשים שרוצים לבצע את הקידום באופן עצמאי, וזאת כי הוא תלוי בעיקר בהכנסת תכנים ומאמרים של מילות חיפוש נפוצות הקשורות לעסק שלכם, ומכאן יציאה אל טקסטים טובים שגוגל ירצה לקדם. מה שכן תוכלו ליהנות בקידום מקהל מודע שמבין שהאתר שלכם טוב יותר, בעיקר בשל המידע הנחוץ והאינפורמציה שהוא מספק להם.

כיצד מבצעים קידום אורגני?

על מנת לבצע קידום מסוג זה יש לבצע מחקר מילות מפתח המתאים לעסק שלכם. לערוך מחקר שוק ולבדוק מי המתחרים שלכם ומה היתרונות שלכם מולם. עוד יש לספק פלטפורמה ואופטימיזציה של האתר שעליה יתבססו המאמרים, המלצות לאופטימיזציה, שדרוג והוספת תכנים, והכנסת מאמרים חיצוניים ברשת.

קידום ממומן

לצד הקידום האורגני קיים קידום ממומן בו בוחרים בעלי עסקים רבים. בחירת קידום מסוג זה נעשית מכמה סיבות ברורות.

אבל לפני הכל – מהו קידום ממומן?ייעוץ עסקי לחברות סטארט אפ

קידום ממומן הוא קמפיין שיווקי אגרסיבי, שיכול להתנהל בגוגל וגם בפייסבוק (פרסום בפייסבוק) יותר אותו מבצעים בעלי עסקים באמצעות חברה לקידום אתרים. הקידום מבוסס על השקעה בתוצאות המידיות של האתר שלכם, תוך שהוא תמיד יופיע בין שלושת האתרים הראשונים במנוע החיפוש גוגל. קידום מסוג זה דורש תקציב גדול יותר, והוא מניב תוצאות בזמן קצר יותר.

קידום זה מבוסס על קמפיין שלם ומבצע אופטימיזציה באמצעותה ניתן לקבל כניסות לאתר. חשוב לזכור כי הקידום הוא אגרסיבי אך אפקטיבי יותר, בעיקר כאשר האתר שלכם מופיע ראשון במנועי החיפוש.

אז מתי כדאי להשקיע בקידום ממומן?

קידום ממומן מתאים כאשר יש תקציב גדול לקידום וכאשר אתם מעוניינים בקידום מהיר ועכשווי על מנת להפיץ שירות, מוצר או כל אלמנט שתרצו. המטרה היא להגדיל את קהל הלקוחות והכניסות לאתר, תוך מתן אינפורמציה על המוצר שלכם. הקידום מתאים כאשר אתם רוצים לקבל תוצאות עכשוויות.

כיצד בוחרים טוב יותר?

המומחים של חברת marketpro מסבירים כי על מנת להבין איזה קידום מתאים לכם חשוב להתייעץ עם המומחים בתחום. אנשי הקידום יוכלו להתאים לכם את הקידום הטוב ביותר עבורכם, ולבצע עבורכם אסטרטגיה שיווקית נפלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *