שיווק ופרסום דיגיטלי הוא ללא ספק חשוב מאוד עבור בעלי עסקים רבים. באמצעות האינטרנט ניתן להגיע ללקוחות מכל קצבי הארץ (והעולם) ועם השקעה סבירה פלוס ועבודה עם חברת פרסום מקצועית, תוכלו ללא ספק להגיע לתוצאות מרשימות. בעת בניית אסטרטגיית פרסום נכונה לעסק, נתחיל לחשוב על היכן נרצה לפרסם את העסק שלנו באינטרנט? היכן להשקיע את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלנו? כמה צריך באמת להשקיע כדי להגיע לתוצאות? ועוד. חברת https://www.gnss.co.il/ עושה לנו סדר בנושא.
בניית תוכנית פרסום לעסק והגדרת תקציב:
כדי להחליט היכן הולכים להשקיע את תקציב הפרסום שלנו נרצה בראש ובראשונה לבנות אסטרטגיה לפרסום העסק. תחילה חשוב לאפיין את העסק, שירותיו, מוצריו, צרכיו ומטרות בעל העסק. לאחר מכן צריך יהיה להתחיל עם מספר מחקרים: מחקר שוק, מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח ועוד. לאחר מכן נאפיין את קהל היעד והיכן הוא עשוי להימצא באינטרנט. משם יהיה ניתן להחליט היכן לשים את תקציב הפרסום שלנו.
אפשרויות שיווק מומלצות:
- שיווק בפייסבוק – הפייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם. היא משמשת קרקע פורייה לעסקים להגדיל את החשיפה לעסק, לזכות בפרסום נרחב בתקציב סביר מאפשרויות רבות אחרות ולהביא לקוחות חדשים תוך חיבור למותג. למעשה הפייסבוק נהדר לצורך חיבור לקהל שלכם ויצירת קהילה סביב המותג שלכם.
- פרסום ממומן בגוגל – עוד מעט נדבר גם על החצי השני של גוגל אבל החצי הראשון מדבר על פרסום ממומן. בתוצאות החיפוש בגוגל תוכלו לראות בתוצאות הראשונות מודעות ממומנות המופיעות שם ומתחתיהן מתחילות התוצאות האורגניות. על אף שרבים מייחסים ערך גבוה יותר לתוצאות האורגניות הרי שעבור קהל רב זה לא מעניין אם מדובר במודעה או תוצאה טבעית ולכן יכנס עדיין לתוצאות הראשונות.
- קידום אורגני – למי שיש סבלנות ויכולת לחכות לתוצאות בטווח בינוני-ארוך יותר יוכל להשקיע בטכניקת הקידום האורגני. זו משיגה את התוצאות הטובות ביותר לטווח הארוך מבחינת עלות תועלת, תורמת לשיפור המוניטין של החברה והאמינות שלה, מעלה את הערך של המותג והאתר של המותג ועוד. כמובן שחשוב לעבוד עם חברת קידום מקצועית ומנוסה שכן עבודה חובבנית עשויה להסב נזק למיקום האתר בגוגל.