אגרת שילוט היא אגרה שנגבה מעסק או ארגון להצבת שלט, כרזה או סוג אחר של פרסום בזכות הקדימה הציבורית. שלטים הם חלק מרכזי בשיווק, פרסום ויחסי ציבור. עמלות שילוט היא זו שמאפשרת לעסקים לקדם את המותג שלהם ולהגדיל את הנראות של העסק שלהם.
איך נקבעת אגרת שילוט
אגרות שילוט הן בעצם האגרה שעסק משלם כדי להתקין שלט בנכס שבבעלותו. התשלום מבוסס בדרך כלל על גודל מרובע וכולל עבודה, חומרים, התקנה ועלויות נוספות הקשורות לשילוט. אגרות השילוט עשויות להשתנות בהתאם למיקום, לסוג השילוט המבוקש על ידי בית העסק, חוקי הייעוד הקיימים לאזור זה וגורמים נוספים. אגרת השילוט היא אגרה שגובה עירייה בנוסף לזו שגובה גורם עבור התקנת שילוט. הוא משמש גם לתיאור תשלום עבור חברה להציג את השם, הלוגו או הסלוגן שלה על השילוט. לדוגמא, אם תרצו לשים את הלוגו של החברה שלכם בצד של בניין, לא תורשו לעשות זאת ללא אישור מבעל הבניין, אז תצטרכו לשלם לאותו בעל הרשות. זה ייחשב כעמלת סימן. דמי השילוט משתנים בהתאם לסוג השלט המוצג ובאיזה סוג חלל הוא יוצג. לקריאה אודות הדפסה על קנבס
להקטין ולהפחית
ככלל, אגרת השלט היא עלות קבועה שאינה ניתנת להפחתה מכיוון שאינה קשורה למספר השלטים שהותקנו. התשלום מכסה גם את עלות העבודה והחומרים המשמשים בתהליך ההתקנה. אמנם ניתן להחליף את השילוט בשלטי חוצות אלקטרוניים ובשיטות דיגיטליות אחרות כמו פרסום ברשתות חברתיות, אך זה לא תמיד יבטל את דמי השילוט.
בגדול, אגרת שילוט מבוססת על מספר המטרים הרבועים של שטחי הפרסום ומחושבת על ידי הכפלת הגודל בסכום ידוע שמשתנה מזמן לזמן. לדוגמה, אם עסק רוצה לפרסם על 10 מטר מרובע של שילוט, הוא יצטרך לשלם כפול מעסק שצריך חצי גודל של שלט כזה. למידע נוסף ראש פתרונות דפוס