אחד הכלים החשובים ביותר לשיווק ופרסום וכן למכירות העומדים לרשותנו, הן חנויות וירטואליות באינטרנט. מדובר על כלי מאוד יעיל ונוח אשר מאפשר לנו למכור מוצרים ושירותים דרך האתר ישירות אל הגולשים שלנו.
אנחנו צריכים לדעת כיצד לעשות זאת בצורה נכונה, בשביל שכל גולש יוכל להיכנס אל החנות, למצוא את מה שהוא מחפש, לבצע את הרכישה ולקבל את המוצר או את השירות כמה שיותר מהר. אם אנחנו בוחרים למכור מוצרים, אזי שעלינו גם לספק את כל המידע, לא רק באופן טקסטואלי אלא גם באופנים אחרים, דוגמא באופן ויזואלי. לכן, לשם כך, אנחנו צריכים לצלם את המוצרים בצורה נכונה.
צילום מוצרים, בדיוק כמו צילום פרסומות למשל, לא יכול להתבצע על ידי גורם לא מקצועי שאיננו מתמחה בכך. אם אנחנו לא נעשה זאת נכון, הרי לא רק שיהיה לנו קשה ליהנות מהיתרונות שבדבר, אלא יתרה מזו, אנחנו לא נוכל ליהנות מהיתרונות שבכך.
מה חשוב לדעת על צילום מוצרים?
ראשית, אנחנו צריכים לצלם את המוצר מזוויות שונות. הגולש שנכנס לעמוד של מוצר מסוים במטרה לרכוש אותו, ירצה לראות אותו מכל זווית אפשרית לפני שהוא משלם עליו.
שנית, אנחנו צריכים לדעת כיצד להציג אותו באופן אותנטי. כלומר, אסור לנו לעשות תיקונים לתמונה כי אז הגולש יבין שהוא לא קיבל מאיתנו מידע אמין. חשוב שהתמונה תהיה אמיתית לגמרי.
שלישית, עלינו לספק לגולש אפשרות להציג את המוצר באופן מדויק, מלא, באופן שיהיה נגיש, ובצורה כזו שיהיה אפשר לראות אותו מקרוב ומרחוק.
ארבע, חשוב מאוד שאנחנו נציג את המוצר בצורות שונות, לא רק כשהוא מונח במקום מסוים אלא גם באופן אמיתי, כפי שאמורים להשתמש בו.
>המידע באדיבות סטודיו לצילום חן ברקוביץ