אחת המערכות המוכרות יותר בשנים האחרונות בקרב בעלי עסקים היא מערכת CRM. מדובר במערכת חכמה שמסייעת בניהול העסק כולו.
אם גם אתם מתעניינים ורוצים לדעת מה זה CRM ? מה זה CRM בענן? איך זה עוזר לניהול העסק? אתם במקום הנכון. בשורות הבאות תמצאו את כל המידע שאתם רוצים לדעת על מערכות CRM.
מערכת CRM היא מערכת ניהולית שכוללת את כל המערכות והתוכנות הממוחשבות תחת מערכת אחת עוצמתית וגדולה ונותנת לכם תמונה ברורה על כל מה שקורה בעסק שלכם. כמו כן היא תסייע לכם בכל תהליכי המכירה, בניהול ושימור לקוחות, ניהול מלאי, פרויקטים, משימות, מלאי, הנהלת חשבונות וכדומה.
ניהול לקוחות
אחד היתרונות הבולטים של המערכת ואולי הגדולה מכולם היא העובדה שבמערכת תוכלו לנהל את כל נתוני העסק בצורה מסודרת. המערכת מסנכרנת את כל המידע על החשבונות, הלקוחות, העו"ש וכל מה שאתם צריכים לדעת ומציגה לכם את הנתונים בצורה ברורה.
המידע הקיים במערכת כמו Dynamics crm 365 יכול לסייע לכם מאוד בכל מה שקשור לניהול ושימור לקוחות. לכל לקוח יהיה כרטיס אישי בו תמצאו את כל הדרכים ליצירת קשר איתו, תוכלו להציע לו מבצעים והטבות בהתאם לצרכיו.
ניהול מלאי העסק
אחד הדברים שמהווה אתגר רציני בפני כל בעל עסק או חנות בכל גודל שהוא, הוא עניין המלאי. ניהול המלאי צריך להיעשות בחכמה ובשיקול דעת על פי הצרכים התקופתיים והתמידיים של הלקוחות שלכם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת בדיוק איזה מלאי תצטרכו להזמין לחודש או לתקופה הקרובה בהתאם לתקופות דומות בשנים קודמות.
כמו כן, מיותר לציין כי המערכת גם משקללת ומציגה בפניכם את כל הנתונים הפיננסיים של העסק שלכם ומסייעת לכם ולרואה החשבון לנהל הכול בצורה מסודרת.