כרטיס ביקור באנגלית

כרטיס ביקור באנגלית

החברה שלכם פועלת בשיתופי פעולה עם מגוון עסקים וחברות מכל העולם? אם כך, אתם מוכרחים להחזיק כרטיס ביקור באנגלית. כרטיס ביקור הינו למעשה הפנים של העסק, ובאמצעותו לקוחות, משקיעים פוטנציאלים, ספקים ומתעניינים אחרים בנוגע לחברתכם יכולים לקבל מידע אודות העסק, יתרונותיו ודרכים ליצירת קשר. 

מהם היתרונות של כרטיסי ביקור באנגלית?

אתם וודאי יודעים כי כרטיס הביקור של העסק שלכם מאפשר לכם לשווק את החברה למגוון צרכים, אך כיוון שהוא כתוב בעברית הוא פונה לקהל ספציפי שהינו הקהל הישראלי. לכן אם עובדי החברה, או כל החברה במהותה, עובדים באופן שוטף מול חברות ועסקים מהעולם – כרטיסי ביקור באנגלית יוכלו למתג בהתאם את איכות ומקצועיות העסק, ולהציג זמינות מלאה גם עבור לקוחות בינלאומיים.

כרטיס ביקור באנגלית – מה הוא צריך לכלול?

כרטיס ביקור כולל בתוכו פרטים שונים ומידע כללי על העסק כמו שם החברה, הכתובת בה העסק ממוקם או סניפים שיש לחברה ומיקומם, מספרי טלפון וכתובות אימייל דרכם ניתן ליצור קשר עם החברה וכו'. במידה ועובדי החברה מחזיקים ברשותם כרטיסי ביקור אישיים, הם צריכים לכלול פרטים ייעודיים אודות כל עובד כמו שמו המלא, תחום עיסוקו, וטלפון ו/או כתובת אימייל פרטיים דרכם ניתן להשיג אותו. ניתן למצוא כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות באתר Get Marketing.

כשמדובר על כרטיס ביקור באנגלית, חשוב שכל הפרטים והמידע הזה יופיע בכרטיס כשהוא מנוסח בשפה האנגלית כמובן. במספרי הטלפון מומלץ להוסיף את הקידומת של אזור החיוג בארץ (+972), בכדי להקל על דרך יצירת הקשר של לקוחות הנמצאים בחו"ל.

החשיבות של עיצוב כרטיס ביקור

בנוסף לפרטים כלליים אודות החברה ועובדיה, חשוב להשקיע גם בעיצוב של כרטיס הביקור באנגלית. דרך העיצוב של הכרטיס ניתן למתג את מקצועיות ואיכות החברה, במיוחד כאשר מדובר על לקוחות רחוקים הנמצאים מעבר לים ואינם מכירים מקרוב את העסק. 

כרטיס ביקור יוקרתי שמשדר יוקרה, מקצועיות ואיכות ללא פשרות יכול להשרות תחושת ביטחון אצל קהל צרכנים בינלאומי, וכך לגרום להם לרכוש את שירותי החברה ולהרגיש כי הם נמצאים בידיים טובות ונאמנות.

כרטיס ביקור דיגיטלי באנגלית – מקסימום תועלת במינימום מאמץ

ערכתם פגישה חשובה וחד פעמית במשרדו של משקיע בינלאומי? אפשרו לו לזכור אתכם ולהישאר בקשר רציף בעזרת שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס מסוג זה יציג לו את העסק שלכם באופן מקוון ויהיה זמין עבורו תמיד, ללא חשש מאיבוד כרטיס הביקור העשוי נייר. בדרך הזו אתם תוכלו להעניק לו את האפשרות ליצור אתכם קשר כשאתם בארץ ע"י לחיצת כפתור בלבד.

היתרון של כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא בנוחות השימוש והזמינות התמידית בכל מכשיר דיגיטלי, כך שהלקוח / משקיע נהנה מחוויית שימוש יוצאת דופן שמסייעת בנוסף גם למתג את העסק כאיכותי, מקצועי ומתקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *