איך נקבע מחיר פרסום בגוגל?

איך נקבע מחיר פרסום בגוגל?

כמה כסף אתם משלמים עבור פרסום העסק? זה לא סוד שבעלי עסקים מוציאים כיום מכיסם סכומים עצומים עבור סעיף הפרסום. ויש כל כך הרבה חזיתות בהם בעל העסק צריך להופיע ולהיות נוכח, כדי להזמין אליו לקוחות ולעודד את הרכישות. אחת הנישות בהם חייבים להיות נוכחים כדי להיות קיימים בשוק הוא ברשת המקוונת. כי במציאות חיים בה אחוזים משמעותיים מקרב הלקוחות עורכים חיפוש בגוגל כדי למצוא נותני שירות – כל בעל עסק מסיק כי גם הוא צריך להיות שם כדי להביא אליו לקוחות.

פרסום בגוגל – כמה הוא עולה?

פרסום בגובל נקבע לפי מספר פרמטרים שיש לבדוק אותם באופן מדויק לפי נתוני העסק והמטרות שלו. כמו כן מצב האתר שלו והנכסים הדיגיטליים הנוספים שלו משפיעים על התהליך.

  • התחום – יש תחומים תחרותיים בהם יש מספר עצום של נותני שירות שכבר נמצאים בזירה ועמלים לקדם את האתר שלהם בגוגל. הם הגדירו את מילות המפתח שלהם והם מפרסמים את עצמם בצורה מסיבית. בתחום כזה, שמצריך קידום אורגני וקידום ממומן, התהליך יהיה מורכב וממושך יותר, ולכן גם המחיר יהיה יקר משמעותית.
  • מחיר הפרסום לגוגל – פרסום בגוגל כרוך לפני הכול בתשלום לחברת גוגל העולמית. אמנם מדובר על עלות שהיא עשויה להיות נוחה ומשתלמת. וזאת כיוון שניתן להגדיר מראש את עלות הפרסום ולשלוט על ההוצאה. אבל מנגד חובה לדעת כי צרי לדעת כיצד לפרסם ואיך לעשות את זה נכון, כדי שהכסף הזה אכן יצדיק את עצמו ויצליח לפרסם את שמכם במקומות הנכונים.
  • מחיר פרסום לחברת הפרסום – לצד המחיר שחברת גוגל גובה חשוב מאוד להבחין כי יהיה עליכם לשלם מחיר לא מבוטל עבור החברה שעושה עבורכם את העבודה. החברה בוחנת המענה שהעסק שלכם נותן, את קהל היעד שלכם ואת מילות המפתח שעשויות להיות רלוונטיות. בהתאם לכך ינהלו את קמפיין הפרסום, בין אם מדובר על קידום אורגני בגוגל או בקידום ממומן.
  • מקצועיות וניסיון – אתם רוצים לראות תוצאות, נכון? ככל שתחברו מפרסם או מקדם מקצועי יותר כך המחיר עשוי להיות גבוה יותר. אם כי כך יש לכם סיכויים טובים שההשקעה שלכם תחזיר את עצמה.
  • קראו גם על היתרונות של פרסום בפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *