פרסום בגוגל עובד, האמנם?!

קידום אורגני – שאלות ותשובות

כל הזמן אנחנו שומעים על חברות קידום ולא מבינים לעומק מה הן בדיוק עושות. חברות קידום יכולות להיות כאלה שפועלות עם קידום ממומן ו/או עם קידום אורגני עבור הלקוחות, וכאן הבאנו מספר שאלות ותשובות שיעשו את כל העניין לפשוט מאוד.

למה לא קידום ממומן

אומנם זו שאלה די טריוויאלית, הרי למה לא להשקיע בצורה שנראית על פניו יותר פשוטה מאשר להתחיל ולבצע מחקר מילים ,לעבור על פני הקוד של האתר, להפיץ קישורים ולהכין תוכן שהוא הכי איכותי על ידי מקדמים מיומנים.

השקעה ביצירה של מסע פרסום בגוגל היא לא דבר מסובך, ועם מסכים שאיתם עוברים שלב אחר שלב כל אחד יכול בכמה דקות ליצור לעצמו מסע פרסום ולפרסם ולהפיץ את העסק שאת המחזור שלו הוא מעוניין להגדיל. למה לא? כי אם לא יודעים מה עושים מבזבזים סכומים גדולים באופן לגמרי לא יעיל. מלבד זאת, הגולש החכם כבר מבדיל בין תוצאות של קידום ממומן שאותן הוא באופן מיידי הוא פחות מעדיף.

מה זה קידום אורגני

קידום אורגני  SEO הוא כזה אשר פועל על האתר ומחוצה לו במטרה לגרום לגוגל לראות את האתר בתור התוצאה הכי רלבנטית ואיכותית, כאשר לקוח מתייחס לביטויים מסוימים בשורת החיפוש. העבודה הזו אשר פועלת בכמה מישורים מביאה להעלות את הלקוח אל הדף הראשון שאותו לקוחות הכי אוהבים.

הקידום מתאים לכל עסק

קידום אורגני יכול להתאים עבור כל סוג של עסק. זה יכול להיות יקב וזה יכול להיות עסק של בגדי תינוקות. כל עסק רוצה להופיע בתוצאות חיפוש ראשונות כדי לקבל כמה שיותר תנועה אליו, ובכך להגדיל את ההכנסות החודשיות והשנתיות.

מתי רואים תוצאות

בקידום אורגני הדבר הראשון שאותו צריכים הוא סבלנות. מכיוון שמדובר בפעילות ענפה בכמה מישורים של קידום, עד אשר רואים תוצאות יכול לחלוף זמן מה, ותוצאות מהירות הן תוצאה של קידום לא איכותי שעדיף שלא לנסות.

איך בוחרים חברת קידום

שאלת המיליון. כאן צריכים לבחון היטב את הקריטריונים שכוללים עלות, אמינות ושירות. את אלה בוחנים היטב לפני שבוחרים חברת קידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *