כל בית עסק נפתח במטרה שזה יצליח, אבל העובדות הן כי רוב העסקים אשר נפתחים נסגרים עוד טרם חלפה שנה תמימה לקיום שלהם. לעומתם ישנם עסקים וותיקים אשר היו קיימים כבר עשורים רבים, אבל עם הזמן הם מגלים כי כיוון הרוח השתנה, וכל מה שהיה יעיל עבור העסק בזמן ההוא לא ממש נראה יעיל נכון לזמן שבו האינטרנט הוא המקום לביצוע של עסקה. לשני אלה ישנו מכנה משותף והוא המותג, כאשר מותג אשר נבחן בצורה קפדנית בתחילת הדרך וגם לאחר תקופה ארוכה יכול להיות כזה אשר יצלח את מבחני הזמן וישביע את רצון לקוחותיו.
מותג שעובד עבור בית העסק
אולי בתחילת הדרך פועלים על מנת ליצור את המותג ולהעניק לו את הכלים הכי טובים עבור מדד של צמיחה גדולה ככל האפשר, אבל לאחר ההשקעה הראשונית הזו יכולים לראות בצורה די טובה עד כמה הרבה מן ההשקעה הזו ממשיך ליצור את האפקטים החיוביים בצורה של לקוחות חוזרים לצד חוויית שירות חיובית שעוברת הלאה ללקוח הבא.
יצירה של בידול עבור העסק, העברה של מזרים שיווקיים אסטרטגיים, יצירה של שם עסק, לוגו וסלוגן, בחירה של תכנים, בחירה של שפה גרפית ויצירה של תוכנית ופרסום באופן שכולל את ערוצי האינטרנט הם המכלול הזה אשר מסייע ליצור את התמונה המלאה, אשר בסופה יש את המותג.
יוצרים מיתוג גם באינטרנט
כאשר לעסק ישנה נוכחות גם בערוצים הפופולאריים והצומחים באינטרנט כך גם הלקוחות רואים את כל אלה בצרה שחוזרת על עצמה, ובכך מחזקת את המותג. לכן, כאשר אנו בונים מיתוג באינטרנט ופועלים בצורה שיווקית עבור העסק חייבים להבין כי חלק מכל העניין הוא יצירה של מערך נוח לשירות הלקוח בתור אסטרטגיה מקיפה. יצירה של אתר אינטרנט יכולה להביא לקוחות עסוקים להיכנס ולהתרשם מן החברה גם כאשר המשרד או החנות עצמה סגורה, ואף להשאיר פניות או לבצע רכישות כאשר העובדים של החברה אינם נמצאים בסביבה. הרושם עדיין מתרחש, וחוויית השירות הטובה מבליטה את המותג על פני כל השאר. בייחוד כאלה שלא טרחו להבליט את המותג בערוצים החשובים הללו גם.